جلسه جابربن حیان و فرصت های یادگیری مدارس امام حسین علیه السلام

جلسه جابربن حیان و فرصت های یادگیری مدارس امام حسین علیه السلام در روز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه در محل دبیرخانه واقع در دبستان پسرانه امام حسین علیه السلام شماره ۲  با حضور رابطین جابر کلیه ی مدارس ابتدایی امام حسین(ع) و مدارس حمایتی تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه آقای قربانی پور مدیریت آموزشگاه و دبیرجشنواره ،ضمن خیرمقدم و تبریک ایام رجب و شعبان ،گزارش کلی از روند برگزاری جشنواره در سال تحصیلی جاری به حضار ارائه دادند و سپس خانم قاسمی رابط جابر دبستان امام حسین(ع)واحد دو در مورد اهمیت پروژه ی جابر برای دانش آموزان صحبت هایی نمودند.

در این جلسه که جناب آقای رستگار کارشناس مسئول مقطع ابتدایی امام حسین(ع) نیز حضور داشتند ، ،همه ی جوانب مربوط به برگزاری جشنواره مجازی این مجموعه فعالیت‌های جابربن حیان بررسی شد و همکاران حاضر در جلسه ، نظرات خود  را مطرح کردند و با توجه به نمونه فرم ها و جداول  که توسط دبیرخانه به رابطین ارائه گردید قرار شد که در سه مرحله فعالیت ادامه پیدا کند.

در بخش اول ارسال آمار داوطلبان هر واحد آموزشی به تفکیک عنوان فعالیت

در بخش دوم ارسال اسامی دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره به همراه مشخصات پروژه

و در بخش سوم ارسال فیلمهای تهیه شده و قابل استفاده ی آموزشگاه برابر با نمونه فیلم ارسالی در کانال سروش

جلسه بعد از تبادل نظرهای متفاوت و مختلف و پیش بینی گروهی رابطین در فضای مجازی با ذکر صلوات وآرزوی سلامتی برای آن عزیزان به پایان رسید.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20